Wervikse Wandelsport Vereniging vzw

Lid worden van de Wervikse WandelSport vereniging

U kan het hele jaar door lid worden van onze wandelvereniging. Vul hiervoor onderstaande formulier op, of neem contact op met onze clubsecretaris.

LIDGELD

Het lidmaatschap kost €15 per persoon.Het lidmaatschap is geldig van 1 januari tot 31 december 2024.

Leden kunnen 'WALKING IN BELGIUM 2024' (de officiële wandelkalender uitgegeven door Wandelsport Vlaanderen) bekomen tegen de uitzonderlijke prijs van €6 (slechts één exemplaar per adres: anders €8).

Het lidgeld kan eveneens overgeschreven worden op rekeningnummer IBAN BE65 8600 0291 1796 , met vermelding LIDGELD 2024 en aantal personen. Voor het toesturen van de lidkaarten wordt dan €1 aangerekend.

Na betaling van het lidmaatschap ontvangt u een officiële lidkaart. Dit is een PVC-kaart, ter grootte van een bankkaart. Deze is geldig van 01/01/2024 tot 31/12/2024. Voor wie in 2023 een lidkaart had, zal de geldigheid van de lidkaart verlengd worden voor dezelfde periode. Hij ontvangt dus geen nieuwe kaart. Werp uw lidkaart dus niet weg!

UW VOORDELEN
  •  Op vertoon van uw lidkaart geniet je een vermindere inschrijvingsprijs van €1,50 op elke officieel erkende wandeling.
  • Tijdens je wandeling en deelname aan de clubactiviteiten ben je automatisch verzekerd.
  • Ons driemaandelijks clubblad "De Toebakstapper" met 'vers clubnieuws' , krijgt u zo in uw bus.
  • Vijf maal per jaar ontvang je "Walking Magazine, een passie voor wandelen", een wandelmagazine met toeristische reportages , productinfo over wandelaccessoires , gezondheidstips , wandelnieuws , .... uitgegeven door Wandelsport Vlaanderen.
  • Je kan genieten van talrijke clubuitstappen met de bus aan zeer voordelige prijzen. Wie minstens vijf maal meereist , geniet van een zesde gratis busreis.
  • In de zomervakantie organiseren we een wandelvakantie in het buitenland. Zo reisden we al meermaals af naar Oostenrijk , Frankrijk, Zwitserland en Duitsland.
  • Eenmaal in het jaar organiseren we een verrassingsreis.
  • In onze clubwinkel kan je tegen voordelig tarief leuke clubkledij aankopen.
  • Elk jaar geniet je van een ledenfeest (mits kleine bijdrage). Verdienstelijke leden worden er gehuldigd. Je bent verdienstelijk lid als je tussen 1 oktober en 30 september minimum aan 30 wandeltochten deelneemt, waarvan minstens 4 van eigen organisatie; dan ontvang je een waardevol geschenk.
  • Je bepaalt zelf aan welke wandeltochten je deelneemt, stapt op je eigen tempo en geniet daarenboven van een gezonde vrijetijdsbesteding.
LIDKAART VERLOREN
Verwittig onmiddellijk het secretariaat. Eénmaal per maand doet de federatie een druk van de verloren lidkaarten en stuurt die naar de leden zelf. In deze tussenperiode bezorgt het secretariaat jou desgewenst een voorlopige lidkaart zodat je toch aan ledentarief kunt wandelen.